Dag 48, Kapelle...Home sweet home - Reisverslag uit Kapelle, Nederland van madelon van liere - WaarBenJij.nu Dag 48, Kapelle...Home sweet home - Reisverslag uit Kapelle, Nederland van madelon van liere - WaarBenJij.nu

Dag 48, Kapelle...Home sweet home

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg madelon

23 Oktober 2009 | Nederland, Kapelle

21-10-2009

De vlucht verliep voorspoedig en ook in Dubai hadden we alle tijd om rustig rond te kijken.
En gelukkig konden we ons geld nog gewoon omwisselen, want we hadden nog wel trek in wat te eten.
Madelon voelde zich opnieuw niet lekker, en net voor we aan board gingen van het vliegtuig moest ze nog overgeven. De rest van de vlucht werd het gelukkig niet erger, en kon ze nog wat uurtjes slapen. Ikzelf begon mezelf ook steeds slechter te voelen, en het werd uiteindelijk een gevecht tegen de misselijkheid en hoofdpijn. Vol met pijnstillers zakte het gelukkig wat weg net voordat we zouden landen, en we kwamen volgens planning aan in Dusseldorf.
Daar konden we redelijk snel alles afhandelen, en we werden niet gecontroleerd bij de douane. Buiten de deuren stond ons ontvangst comité met ballonnen klaar, en was het echt weer lekker om thuis te zijn.
Het eerste kwartier is het nog even onwennig, qua verkeer en mensen. Maar al snel ben je weer gewend aan de vertrouwde Nederlandse leefwijze.

Al bij al is het een reis geworden om nooit meer te vergeten.
Met zoveel bijzondere momenten die we meegemaakt hebben.
Gelukkig dat we alles opgeschreven hebben, want anders zouden we misschien de kleinere ervaringen vergeten in de grote massa indrukken die we opgedaan hebben. En juist ook die kleine dingen zijn zo speciaal in een reis.

Het is het allemaal ontzettend waard geweest !

• 23 Oktober 2009 - 14:41

Mirjam:

welkom terug in Nederland.
    Heb vanmiddag even een paar reisverslagen gelezen. tjonge tjonge wat een verhalen.Coen, knap dat je het kon volhouden om iedere keer weer een uitgebreid verslag te schrijven. Maar zoals je zelf al schreef is dat ook de enige manier om zelf het verhaal goed te onthouden en nog heel vaak te herbeleven.
    Nu eerst maar eens bijkomen thuis, schone bedden, een heerlijke douche,hollandse kost, familie ,vrienden enz.enz. Maar jullie hebben het meegemaakt en wij mochten dankzij het verslag en de foto's vanaf de zijlijn enorm meegenieten.
    Tot gauw

• 24 Oktober 2009 - 10:01

Märylein:

THUIS....
    Home sweet home..

Heerlijk om jullie weer dicht bij ons te hebben!
    De avond van jullie thuiskomst , de verhalen, alles wat uit die koffers kwam,zoveel rijker geworden in zovel opzichten.
    Het verrassingsfeest gevierd met zoveel mensen die voor jullie kwamen, huisje wezen kijken, auto opgehaald, nieuwe baan, plannen voor de toekomst........
    Na de grote reis samen nu verder de toekomst in. SAMEN!
    Heel veel geluk gewenst en voor nu heel veel dank dat we door de schitterende verslagen en foto's met jullie mee konden reizen!!
    Ik ga het vast nog een beetje missen...wat overigens niet opweegt tegen tegen jullie echte aanwezigheid hier thuis....

• 24 Oktober 2009 - 14:11

Richard:

Goed om weer thuis te zijn!

Het verassingsfeestje van giseren was erg gezellig!

• 25 Oktober 2009 - 22:08

Dennis:

Hee kerel,

Ben ook net terug bel je deze week!

Ciao